Termeni și Condiții


Prezentele Termeni și Condiții reglementează accesul și utilizarea site-ului https://ama.ase.ro/ de către utilizatori și stabilesc condițiile generale privind comercializarea biletelor și pachetelor aferente festivității de absolvire organizate de Asociația de Marketing a Studenților din România (în continuare „Asociația”), cu sediul în Str. Pictor Ștefan Dimitrescu, nr. 65, identificată prin CUI 34086031, reprezentată legal prin domnul David-Florin Ciocodeică, în calitate de Președinte.

1. Acceptarea Termenilor


Prin accesarea și utilizarea acestui site, precum și prin efectuarea unei comenzi, utilizatorul declară că a citit, înțeles și acceptat integral prezentele Termeni și Condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acești termeni, vă rugăm să nu utilizați site-ul nostru.

2. Definiții


– „Eveniment” – festivitatea de absolvire a studenților de la Facultatea de Marketing + Master – Academia de Studii Economice din București, organizată la Teatrul Național București în data de 21 iulie 2025.
– „Pachete personalizate” – produse dedicate fiecărui absolvent (roba, toca, eșarfa, panourile, decorațiunile, medaliile, diploma, echipamentele vestimentare de absolvire).
– „Utilizator” – orice persoană care vizitează sau efectuează o comandă pe site.

3. Modalități de plată și facturare


Plata se efectuează online, prin intermediul site-ului https://ama.ase.ro/, utilizând mijloacele de plată securizate. Utilizatorul este de acord să furnizeze informații corecte, complete și actualizate necesare pentru emiterea facturii fiscale.

4. Politica de anulare și rambursare


Sumele achitate cu titlu de avans nu se returnează decât în cazuri excepționale, cum ar fi anularea sau amânarea evenimentului de către organizatori. În cazul în care studentul/participantul nu mai poate participa la eveniment, acesta va primi integral materialele personalizate aferente pachetului achiziționat.

Returnarea contravalorii este posibilă doar pentru serviciile sau produsele care nu sunt personalizate. Produsele personalizate, precum roba, toca, eșarfa, panourile, decorațiunile, medaliile, diploma, accesoriile sau echipamentele vestimentare pentru absolvire, nu pot fi returnate conform legislației în vigoare privind drepturile consumatorilor.

5. Livrarea produselor


Toate produsele aferente pachetelor vor fi distribuite la locația evenimentului, înainte de începerea ceremoniei. Plătitorii care nu pot fi prezenți vor primi pachetele conform unor instrucțiuni agreate ulterior cu organizatorii.

6. Drepturi de autor și proprietate intelectuală


Conținutul site-ului (texte, imagini, grafică, elemente de identitate vizuală etc.) este proprietatea Asociației și nu poate fi reprodus, distribuit sau utilizat fără acordul scris prealabil al titularului.

7. Fotografie și filmare în timpul evenimentului


Participanții la eveniment declară că sunt de acord cu fotografierea și filmarea desfășurate în cadrul spațiului evenimentului. Aceste materiale pot fi utilizate ulterior în scop de promovare, arhivare și distribuție.

Este interzisă introducerea de echipamente de înregistrare profesională (camere video, DSLR-uri etc.) și realizarea de materiale foto-video fără acordul scris prealabil al organizatorilor.

8. Răspunderea


Asociația nu este responsabilă pentru întârzieri sau imposibilitatea de onorare a comenzilor din cauze care nu îi pot fi imputate (forță majoră, lipsa stocurilor, erori tehnice). Organizatorii vor face tot posibilul pentru a informa utilizatorii și a găsi soluții alternative rezonabile.

9. Date cu caracter personal


Prin completarea formularelor online, utilizatorii sunt de acord cu prelucrarea datelor personale în scopul participării la eveniment și al emiterii documentelor fiscale. Prelucrarea acestor date se face conform politicii de confidențialitate (GDPR) disponibilă pe site.

10. Legea aplicabilă și jurisdicția


Acești Termeni și Condiții sunt guvernați de legislația din România. Orice dispută va fi soluționată pe cale amiabilă, iar în caz de eșec, de către instanțele competente din București.